- орієнтація вихователя на особистість дитини, на її вікові та індивідуальні особливості;
- узгодження колективних та індивідуальних форм і методів роботи з дітьми в усіх вікових групах;
- орієнтація на основні сфери дійсності, як джерела формування відповідної системи ціннісних орієнтацій, моральних та етичних норм;
- забезпечення принципу інтеграції, системності, комплексності в процесі планування та здійснення освітньо-виховної роботи;
- використання сучасних методик і технологій;
- підтримка пізнавальної активності;
- забезпечення умов для формування творчої особистості;
- корекція негативних проявів;
- забезпечення зв’язку з традиціями народної педагогіки, фольклором, різними видами національного та світового мистецтва;
- турбота про здоров'я дитини;
- формування успішної особистості;
- професіоналізм і відповідальність.
Серпень 2018 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |